15 Haziran 2017 Perşembe

Gün 17 - Bedel?


İlk yazılarımdan birinde şöyle diyordum.

İki gündür modum yüksek, enerjik ve huzurluyum. Ama acaba yazdıklarım çok mu polyanna geliyor kulağa diye endişelendim. Niyeyse? Sanki iyi hissettiğim için özür dilemek ister gibi.

Tanselin yazısında mutlu olana, yaşama sevincine bir bilenme ya da öfke duyma hali var ya, ben de bunun tam tersi uçtayım. 

Şu anlamda: ilki, onunki gibi mutluluk saklanması gereken, içte yaşanması gereken bir şey olduğunu da düşünmüyorum. Bence neşe, mutluluk, yaşam sevinci konfeti gibi saçılmalı. Çünkü bulaşıcı oluyor. Samimi ise elbette. Yoksa sosyal medya mutluluğu denen çiğ kavramı biliyoruz hepimiz ve bıktık evetJ

İkincisi ve benim asıl anlatmak istediğim, bendeki durum bu mutluluğa bir bedel ödemeliyim gibi bir durum. Yazıyı okuduğumda tekrar niye acaba diye sormaya başladım kendime. Zaten zihnin bir köşesinde gündelik mevzulara paralel, altta giden bir süreçti.

Mesela günlerdir yazıp çiziyorum ya, duvara şu sevdiğim şarkının sözlerini assam, görülse istiyorum

“Bilge değilim
Ya da alim
Ama biraz biriktirdim
Acı dersten çıktı bu notlar” Melis Danişmend

Tekrar ediyorum ACI DERSTEN ÇIKTI BU NOTLAR!

Halbuki sadece varolduğum için mutlu olabilirim, bu aslında kurduğum, kendi yarattığım hayatı hakedebilirim di mi!

Bugün 10daki pilates dersime gitmek için erkenden yaptım yogamı. Günlerdir şu düşünce geçiyor bir alt yazı olarak. Mesela Defne Hocayla geçirdiğimiz sınıf derslerimizin akabinde güne eşlik eden kas ağrılarımız var ya.. Benim kendi çalışmalarımda oluşmayan bir etki bu. Acaba kolaya mı kaçıyorum, az mı duruyorum bir yerlerde. Bir bedel ödeyeyim, acı çekeyim ben? Neyse bu artık. Kimden öğrendiysem?

Bugün pilatese gidip canım acıyarak, hocanın da beni oralarda uzuun uzuun tutmasıyla gelen hissiyatlar. Sınırlarımı zorlayan. Sonra gün içinde hissettiğim tatlı ağrılar. Sanki ancak o zaman hakını vermişim gibi çalışmanın! 


Buna bakıyorum. Bir yere bağlanınca paylaşacağım. Fikriniz var mı? Niye ki? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Take The Fake Cake